A Vállalati értékesítési és ügyfélszolgálati területet az Invitech-hez 2010-ben csatlakozó Marton László vezérigazgató-helyettes irányítja. A nagyvállalati ügyfelek kiszolgálását a továbbiakban az egyes meghatározó szegmensek (pénzügyi szektor, államigazgatás, egészségügy, gyártóipar, szállodaipar) sajátosságaira, valamint a közepes méretű vállalkozások egyedi igényeire fókuszáló szakértői team-ek fogják ellátni. A kereskedelmi szervezet fejlesztésével az Invitech célja a személyes ügyfélkapcsolatok további erősítése, az ügyfelek üzleti működésének és egyedi elvárásainak megismerése, testreszabott kiszolgálásuk érdekében.
Next Post
A 4iG igazgatósága nem javasolja a részvényeseknek a vételi ajánlat elfogadását
vas júl 7 , 2019
És még ez is...
-
2019. október 15.
Ketten helyettesítik a távozó SAP-vezért
-
2017. szeptember 17.
Bíró lépett Juhász helyébe
-
2014. január 20.
Munka a jövőben: másképp kell gondolkodni
-
2016. január 29.
Próbáljunk rákészülni: így dolgozz otthon V.
-
2017. április 19.
Deloitte: a digitalizáció a HR területet is kihívások elé állítja
-
2019. december 13.
Darja Dodonova próbálja majd Szabó Jánost pótolni