Mára már alig akad olyan online áruház, amely ne alkalmazna valamilyen vásárlást ösztönző eszközt. A webáruházak döntő többsége továbbra is árengedményekkel és ingyenes házhozszállítással buzdítja látogatóit vásárlásra, habár utóbbi vesztett népszerűségéből. A tavalyi évben az árengedményeknek, kuponoknak, csomagajánlatoknak és a törzsvásárlói kedvezményeknek nőtt a népszerűsége a webáruházak körében – derül ki az eNET friss kutatásából.
És még ez is...
-
2012. november 13.
A kínai kormány is mikroblogolni kezdett
-
2014. augusztus 4.
Frekvenciapályázat: négy jelentkezőt vettek nyilvántartásba
-
2014. február 8.
Kijavíttatta feltörhető kasszáit az Alt Cash
-
2017. március 14.
Tíz lépés, amitől csodás lesz a weboldalad IV.
-
2013. május 28.
Brüsszel kóstolgatja az Apple-t