Már nem olyan népszerű az ingyenes házhozszállítás

Mára már alig akad olyan online áruház, amely ne alkalmazna valamilyen vásárlást ösztönző eszközt. A webáruházak döntő többsége továbbra is árengedményekkel és ingyenes házhozszállítással buzdítja látogatóit vásárlásra, habár utóbbi vesztett népszerűségéből. A tavalyi évben az árengedményeknek, kuponoknak, csomagajánlatoknak és a törzsvásárlói kedvezményeknek nőtt a népszerűsége a webáruházak körében – derül ki az eNET friss kutatásából.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Nemzetbiztonság: nem adható el a Qualcomm

csü márc 15 , 2018
A Fehér Ház nemzetbiztonsági okokra hivatkozva megakadályozta, hogy a Broadcom szingapúri chipgyártó felvásárolja a kaliforniai Qualcomm telekommunikációs vállalatot. Donald Trump rendelettel akadályozta meg a felvásárlást, arra hivatkozva: “hitelt érdemlő bizonyítékok” vannak rá, hogy a mintegy 140 milliárd dolláros üzlet “kárt okozna az Egyesült Államok nemzetbiztonságának”. Az ügylet, ha létrejött volna, […]

Friss, ropogós