Az Oppo és a vivo a vidéki népesség számára praktikusabb hagyományos értékesítési csatornák kiépítésének, a kisvárosokban létrehozott üzleteiknek köszönhetik eladásaik nagymértékű növekedését Kínában — állapítja meg az amerikai International Data Corporation (IDC) távközlési és informatikai piackutató vállalat felmérése. Az Oppo gyors, „öt perc töltéssel két óra beszélgetési időt” biztosító töltési technológiájára összpontosította reklámjait, a Huawei pedig a kifejezetten minőségi kamerát igénylő ügyfélkört vette célba a Leica technológiát kiemelő reklámjaival – áll az IDC piaci elemzésében. A tanulmány rámutat, hogy a kínai piac kifejezetten a nagy képernyős okostelefonokat kedveli. Az idei második negyedévben értékesített készülékeknek kilencven százaléka öt hüvelykes, vagy annál nagyobb képernyő átmérővel rendelkezett.
És még ez is...
-
2013. június 28.
Vasra verték a telefontolvajt
-
2013. október 17.
Századik bőrt nyúzzák le az Angry Birds-ről
-
2016. augusztus 11.
Áldásos hatással van a Pokemon Go a testsúlyra
-
2012. december 4.
Mobiltelefonos üzenetküldő szolgáltatás felvásárlására készül a Facebook
-
2013. november 15.
Spamben fuldokolnak a kínai mobilhasználók
-
2017. május 9.
Már-már kapható az LG G6