Kína: nagy ország, nagy képernyő

OPPOAz Oppo és a vivo a vidéki népesség számára praktikusabb hagyományos értékesítési csatornák kiépítésének, a kisvárosokban létrehozott üzleteiknek köszönhetik eladásaik nagymértékű növekedését Kínában — állapítja meg az amerikai International Data Corporation (IDC) távközlési és informatikai piackutató vállalat felmérése. Az Oppo gyors, „öt perc töltéssel két óra beszélgetési időt” biztosító töltési technológiájára összpontosította reklámjait, a Huawei pedig a kifejezetten minőségi kamerát igénylő ügyfélkört vette célba a Leica technológiát kiemelő reklámjaival – áll az IDC piaci elemzésében. A tanulmány rámutat, hogy a kínai piac kifejezetten a nagy képernyős okostelefonokat kedveli. Az idei második negyedévben értékesített készülékeknek kilencven százaléka öt hüvelykes, vagy annál nagyobb képernyő átmérővel rendelkezett.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A HUAWEI P9 lett az év legjobb fogyasztói okostelefonja

pén aug 19 , 2016
A Huawei nyerte az Európai Kép- és Hangszövetség (EISA) Legjobb európai fogyasztói okostelefon 2016–2017 díját a Huawei P9-cel, a vállalat legújabb csúcskategóriás készülékével. Ez a negyedik egymást követő év, amikor az EISA a Huaweit díjazza ebben a kategóriában. A Huawei P9 az első olyan okostelefon, amelyet Leica Camera AG-vel közösen […]
Huawei

És még ez is...