Az Oppo és a vivo a vidéki népesség számára praktikusabb hagyományos értékesítési csatornák kiépítésének, a kisvárosokban létrehozott üzleteiknek köszönhetik eladásaik nagymértékű növekedését Kínában — állapítja meg az amerikai International Data Corporation (IDC) távközlési és informatikai piackutató vállalat felmérése. Az Oppo gyors, „öt perc töltéssel két óra beszélgetési időt” biztosító töltési technológiájára összpontosította reklámjait, a Huawei pedig a kifejezetten minőségi kamerát igénylő ügyfélkört vette célba a Leica technológiát kiemelő reklámjaival – áll az IDC piaci elemzésében. A tanulmány rámutat, hogy a kínai piac kifejezetten a nagy képernyős okostelefonokat kedveli. Az idei második negyedévben értékesített készülékeknek kilencven százaléka öt hüvelykes, vagy annál nagyobb képernyő átmérővel rendelkezett.
És még ez is...
-
2019. október 21.
Négyszázezer forintba kerül a Huawei első 5G-s okostelefonja
-
2022. november 2.
Végre modernizál a Yettel
-
2013. június 21.
Huawei – Nokia: félreértések vígjátéka
-
2014. március 3.
Feljövőben a Windows Phone
-
2016. június 7.
Ambiciózus tervet szellőztetett meg a Huawei
-
2012. december 9.
Az állam tényleg átveszi a mobil fizetési rendszereket