A Huawei fogyasztói üzletága közzétette idei első féléves üzleti eredményét: az üzletág bevétele 41 százalékkal 77,4 milliárd kínai jüanra (11,59 milliárd amerikai dollár) növekedett 2015. első félévéhez képest, és az okostelefon kiszállítások meghaladták a 60 millió 560 ezer darabot, amely 25 százalékos növekedést jelent a tavalyi év ugyanezen időszakához képest. A Huawei annak ellenére érte el ezt a nagyarányú fejlődést, hogy az okostelefon kiszállítások mértéke csak 3,1 százalékkal nőtt globálisan az IDC szerint. Ezzel az eredménnyel a vállalat felülmúlta az iparág teljesítményét, és piaci részesedése elérte a 11,4 százalékot a globális okostelefon piacon a GfK Piackutató Intézet szerint.
És még ez is...
-
2019. április 3.
Durván nagy növekedésről számolt be az OTT-One
-
2014. április 7.
Akciózik a Trans-Europe Kft.
-
2016. július 14.
Számítástechnika: májusban rekornövekedést regisztrált a KSH
-
2015. január 22.
IBM: így e-vásároltok ti
-
2015. szeptember 1.
Durva visszaesés a táblagéppiacon
-
2014. november 21.
Teltházzal ünnepli magát a Telenor