Huawei: 41 százalékos bevételnövekedés

juanA Huawei fogyasztói üzletága közzétette idei első féléves üzleti eredményét: az üzletág bevétele 41 százalékkal 77,4 milliárd kínai jüanra (11,59 milliárd amerikai dollár) növekedett 2015. első félévéhez képest, és az okostelefon kiszállítások meghaladták a 60 millió 560 ezer darabot, amely 25 százalékos növekedést jelent a tavalyi év ugyanezen időszakához képest. A Huawei annak ellenére érte el ezt a nagyarányú fejlődést, hogy az okostelefon kiszállítások mértéke csak 3,1 százalékkal nőtt globálisan az IDC szerint. Ezzel az eredménnyel a vállalat felülmúlta az iparág teljesítményét, és piaci részesedése elérte a 11,4 százalékot a globális okostelefon piacon a GfK Piackutató Intézet szerint.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Saját gyártású híreik miatt büntetik az internetszolgáltatókat

csü júl 28 , 2016
Több kínai internetes kereskedelmi szolgáltató számíthat büntetésre online hírszolgáltatása miatt, mert a szabályokat megszegve nem hivatalos forrásból származó, hanem maguk által gyártott jelentéseket adtak ki – számoltak be hírügynökségek a kínai internetfelügyelet (CAC) legújabb intézkedéséről. Az indoklás szerint nyolc vállalat, köztük a Sina, a Sohu, a Tencent, a Baidu, az […]
kínai jüan, Mao arckép