Huawei: 41 százalékos bevételnövekedés

juanA Huawei fogyasztói üzletága közzétette idei első féléves üzleti eredményét: az üzletág bevétele 41 százalékkal 77,4 milliárd kínai jüanra (11,59 milliárd amerikai dollár) növekedett 2015. első félévéhez képest, és az okostelefon kiszállítások meghaladták a 60 millió 560 ezer darabot, amely 25 százalékos növekedést jelent a tavalyi év ugyanezen időszakához képest. A Huawei annak ellenére érte el ezt a nagyarányú fejlődést, hogy az okostelefon kiszállítások mértéke csak 3,1 százalékkal nőtt globálisan az IDC szerint. Ezzel az eredménnyel a vállalat felülmúlta az iparág teljesítményét, és piaci részesedése elérte a 11,4 százalékot a globális okostelefon piacon a GfK Piackutató Intézet szerint.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.