A Huawei fogyasztói üzletága közzétette idei első féléves üzleti eredményét: az üzletág bevétele 41 százalékkal 77,4 milliárd kínai jüanra (11,59 milliárd amerikai dollár) növekedett 2015. első félévéhez képest, és az okostelefon kiszállítások meghaladták a 60 millió 560 ezer darabot, amely 25 százalékos növekedést jelent a tavalyi év ugyanezen időszakához képest. A Huawei annak ellenére érte el ezt a nagyarányú fejlődést, hogy az okostelefon kiszállítások mértéke csak 3,1 százalékkal nőtt globálisan az IDC szerint. Ezzel az eredménnyel a vállalat felülmúlta az iparág teljesítményét, és piaci részesedése elérte a 11,4 százalékot a globális okostelefon piacon a GfK Piackutató Intézet szerint.
És még ez is...
-
2015. május 20.
Úgy nő az online tévézés, mint a kis gömböc
-
2015. június 2.
Állítólag még megéri Facebookozni
-
2017. május 30.
A munkatársak motiválásának hatékony eszköze a dizájn
-
2014. október 10.
Jó negyedévet zárt a HTC
-
2015. április 21.
Súlyosak a vádak a Google-l szemben
-
2014. április 29.
Nagyon nővekszik a hordoható számítógépek forgalma