Hiába jó a kínálat és az ár, ha nem elég egyszerű a vásárlási folyamat, akkor visszafordulnak a felhasználók, derül ki az Év Internetes Kereskedője Díj shortlistjére bekerült negyven webshop „élményteszteléséből”. A felhasználói visszajelzésekből kitűnik, hogy a vásárlók számára az egyszerűség és az átláthatóság a legfontosabb, ezt követi a termék aloldalak minősége, és a letisztult design. Ennek megfelelően a lista elején végzett webshopok ezekben a tulajdonságokban emelkednek ki leginkább. Azok a felületek kapták a legkevesebb pontot, ahol a felhasználók nehézkesen találták meg a keresett termékeket és érzésük szerint feleslegesen hosszú regisztrációs, illetve rendelési folyamaton kellett átmenniük.
És még ez is...
-
2014. augusztus 15.
Júniusban is hasított a számítógép, elektronikai, optikai termékek exportja
-
2015. január 17.
Áll a Magyar Telekom levelezőszolgáltatása
-
2013. május 23.
Adócsalással és pornográfia terjesztésével vádolják az Apple-t
-
2016. május 19.
IFS: csökkenő forgalom, stabil nyereség
-
2012. október 25.
Az ICT beelőzte a szakadék szélén álló építőipart
-
2021. február 22.
Az 5G esete a karbonlábnyommal