Hiába jó a kínálat és az ár, ha nem elég egyszerű a vásárlási folyamat, akkor visszafordulnak a felhasználók, derül ki az Év Internetes Kereskedője Díj shortlistjére bekerült negyven webshop „élményteszteléséből”. A felhasználói visszajelzésekből kitűnik, hogy a vásárlók számára az egyszerűség és az átláthatóság a legfontosabb, ezt követi a termék aloldalak minősége, és a letisztult design. Ennek megfelelően a lista elején végzett webshopok ezekben a tulajdonságokban emelkednek ki leginkább. Azok a felületek kapták a legkevesebb pontot, ahol a felhasználók nehézkesen találták meg a keresett termékeket és érzésük szerint feleslegesen hosszú regisztrációs, illetve rendelési folyamaton kellett átmenniük.
És még ez is...
-
2019. július 12.
A Netflix Londont választotta
-
2016. május 6.
„Hivatalos”: szuper márka a Lenovo
-
2016. március 4.
Jön a GameFly Streaming az LG webOS okostévékre
-
2015. július 22.
Elindult a babapo webáruház
-
2012. október 29.
A fiatalok negyede a neten él