Javaslatot nyújtott be az audiovizuális szolgáltatásokra vonatkozó európai uniós szabályok módosítására szerdán az Európai Bizottság, a tervezet egyebek mellett jelentősen megnövelné az európai tartalmak arányát az internetes műsorszórók kínálatában. A digitális egységes piaci stratégia részeként előterjesztett szerdai javaslattal a brüsszeli testület az utóbbi években jelentősen megváltozott médiafogyasztási szokásokhoz igazítaná az uniós szabályozást. A javaslatcsomag arra kötelezné az internetes műsorszórókat, köztük például az amerikai Netflixet és Amazont, hogy kínálatukban legalább húsz százalékos legyen az európai tartalmak aránya. A televíziós műsorszolgáltatóknak pedig műsoridejük legalább a felét továbbra is európai alkotásoknak kellene szentelniük.
És még ez is...
-
2019. november 3.
A Google-nek Németországban többezer, Magyarországon 38 munkatársa van
-
2014. november 20.
Viszont eladó: Avnet – Lenovo együttműködés
-
2014. szeptember 22.
Az Oracle bekebelezi a Front Porch Digitalt
-
2018. július 22.
A FlixBus bevezette a Google Pay-t
-
2019. március 1.
Az Ericsson megvásárolja a Kathrein antenna- és szűrőüzletágát
-
2012. október 25.
Új kötvényprogramot készít elő a Business Telecom