Bemutatkozása óta a Honor folyamatosan növeli részesedését a magyar piacon. Ennek eredményeként a januártól novemberig terjedő időszakban már három százalékos piacrésszel rendelkezik a kiskereskedelmi partnereknél (darabszám alapon, forrás: GFK). A Honor és a Huawei együttes piacrésze pedig novemberben meghaladta a kilenc százalékot Magyarországon (teljes okostelefon-piac, darabszám alapon, forrás: GFK). A Honor márka Magyarországon is inkább a fiatalokat célozza, a márkaismertség a 16‒24 év közöttiek körében már elérte a 11 százalékot.
És még ez is...
-
2012. május 31.
Itt a Samsung Galaxy S III
-
2013. november 2.
Telenor: felemás eredmények
-
2017. augusztus 12.
Itt az Alcatel U5 HD
-
2015. november 13.
A Check Point ismételten a legjobbak között
-
2013. február 22.
Átlátszó mobiltelefon jön
-
2015. április 29.
Már verőember rendelő app is van