A Honor hihetetlenül hasít Magyarországon

honor-7Bemutatkozása óta a Honor folyamatosan növeli részesedését a magyar piacon. Ennek eredményeként a januártól novemberig terjedő időszakban már három százalékos piacrésszel rendelkezik a kiskereskedelmi partnereknél (darabszám alapon, forrás: GFK). A Honor és a Huawei együttes piacrésze pedig novemberben meghaladta a kilenc százalékot Magyarországon (teljes okostelefon-piac, darabszám alapon, forrás: GFK). A Honor márka Magyarországon is inkább a fiatalokat célozza, a márkaismertség a 16‒24 év közöttiek körében már elérte a 11 százalékot.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Ne ess pánikba, még ha nyomós okod is lenne rá!

sze dec 30 , 2015
Először is ne essünk pánikba, ha egy zsaroló vírus megfertőzte a számítógépedet, mert az egészen biztosan csak ront a helyzeten — figyelmeztetnek a G Data szakértői. Az első és legfontosabb, hogy a fertőzött számítógépet húzzuk le a hálózatról, hogy a fertőzés ne tudjon átterjedni más gépekre. Adott esetben a gépet […]
vírus