Bemutatkozása óta a Honor folyamatosan növeli részesedését a magyar piacon. Ennek eredményeként a januártól novemberig terjedő időszakban már három százalékos piacrésszel rendelkezik a kiskereskedelmi partnereknél (darabszám alapon, forrás: GFK). A Honor és a Huawei együttes piacrésze pedig novemberben meghaladta a kilenc százalékot Magyarországon (teljes okostelefon-piac, darabszám alapon, forrás: GFK). A Honor márka Magyarországon is inkább a fiatalokat célozza, a márkaismertség a 16‒24 év közöttiek körében már elérte a 11 százalékot.
És még ez is...
-
2013. november 18.
Zsebmagazinnal indult a SmartShopper béta
-
2012. március 23.
Vércukorszintmérő készíthető az okostelefonból
-
2012. február 4.
Jelszavakat is kiadhat a HTC?
-
2013. október 13.
Samsung Galaxy Round: értelmetlen fejlesztés
-
2021. október 15.
Kétszer annyit költünk okostelefonokra mint az előző években
-
2014. április 14.
Vodafone a finn KONE liftjeiben