A megkérdezett e-kereskedők háromnegyede jelezte, idén nem szeretne kimaradni a november végi akciós időszakból – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index (OKI) kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből. A fekete péntek terjedése vásárlói szemszögből vitathatatlanul hasznos, hisz minden ilyen kezdeményezés jót tesz az online vásárlás népszerűségének. Másrészről azonban, növeli a szakadékot a legnagyobb áruházak és a kis webshopok között, mivel ilyenkor jellemzően a piacvezetők hirdetései uralják a médiafelületeket. Ráadásul a fekete péntek okozta megtöbbszöröződött rendelés- és csomagszám, óriási kihívás elé állítja a kereskedők és vevők közé ékelődő logisztikai szolgáltatókat, nem beszélve a látogatószám miatti informatikai túlterheltségről – ami a rendszer üzemeltetői mellett, az ügyfélszolgálati munkatársak vállára is többlet terheket ró.
És még ez is...
-
2013. május 23.
Adócsalással és pornográfia terjesztésével vádolják az Apple-t
-
2019. szeptember 11.
Két év alatt 1,7 millióval nőtt a magyar mobilnetezők tábora
-
2016. május 23.
Hamvába holt a FŐKEFE ERP-rendszerének beszerzése
-
2013. november 29.
Októberben élénkült az internethasználat
-
2013. május 30.
Cisco: elképesztő növekedés várható
-
2016. augusztus 1.
Mostantól már tényleg nem startup a LogMeIn