A Samsung Techonomic Index kutatása szerint a facebookozáshoz szinte ugyanakkora arányban használták a válaszadók az okostelefonjukat (72 százalék), mint a számítógépet (78 százalék), amiktől alig marad el a táblagépek ilyen célú használata (61 százalék). A közösségi tartalmak fogyasztása tehát már egyáltalán nem helyhez kötött tevékenység és a következő években várhatóan még inkább a mobileszközök felé fog eltolódni az ilyen oldalak adatforgalma.
[sam id=”11″ codes=”true”]
A pénzügyek online intézése egyre inkább általánossá válik, viszont a Samsung kutatásából egyértelműen kiderül, a fentiekkel ellentétben a magyarok ezeket a műveleteket még mindig inkább számítógép előtt intézik. A megkérdezettek kicsivel több, mint harmada szokott az okostelefonján tranzakciókat indítani, ami ugyan jelentős arány, de még mindig jócskán elmarad az online bankolókétól (72 százalék). A másik leggyakoribb internetes pénzmozgással járó tevékenység az online vásárlás, ahol egyelőre szintén a számítógépet választják többen (59 százalék), a mobillal szemben (28 százalék).