A felhasználók által készített népszerű tartalmak között korosztályos eltérések figyelhetők meg: míg a tinédzserek leggyakrabban szelfiket és a barátaikkal közös képeket töltenek fel, addig a húszévesnél idősebbeket a város- és természetfotózás köti le, a 36 éven felülieket pedig a videós tartalmak foglalkoztatják – derült ki a Crane Kft. közösségi megkérdezéséből, a Magyar Instagram Körképből. A legkevésbé izgalmas témák körébe került a legfiatalabbak esetében az – egyébként jellemzően kedvelt – ételfotózás, míg a nőknél a mémek és vicces képek, a férfiaknál a divattal kapcsolatos képek fulladnak érdektelenségbe. Ennél is bosszantóbbak a 26-35 évesek számára a gyermekfotók, a férfiaknál a reklámok, a nőknél pedig a szelfik – persze csak a másokéi, miután a válaszadók közel 70 százaléka szokott legalább alkalmanként önarcképet készíteni.
És még ez is...
-
2012. március 26.
A Teletubbies segít legyőzni a cenzúrát
-
2015. április 9.
Nagy siker az LG Instagram pályázata: mindenki megtalálta az ívet
-
2015. május 18.
Gigabüntetés a Telenornak
-
2013. augusztus 12.
E-mailben jön az ebédszámla
-
2020. július 16.
Az Erste Csoport a hitre alapoz
-
2012. december 4.
Mobiltelefonos üzenetküldő szolgáltatás felvásárlására készül a Facebook