A felhasználók által készített népszerű tartalmak között korosztályos eltérések figyelhetők meg: míg a tinédzserek leggyakrabban szelfiket és a barátaikkal közös képeket töltenek fel, addig a húszévesnél idősebbeket a város- és természetfotózás köti le, a 36 éven felülieket pedig a videós tartalmak foglalkoztatják – derült ki a Crane Kft. közösségi megkérdezéséből, a Magyar Instagram Körképből. A legkevésbé izgalmas témák körébe került a legfiatalabbak esetében az – egyébként jellemzően kedvelt – ételfotózás, míg a nőknél a mémek és vicces képek, a férfiaknál a divattal kapcsolatos képek fulladnak érdektelenségbe. Ennél is bosszantóbbak a 26-35 évesek számára a gyermekfotók, a férfiaknál a reklámok, a nőknél pedig a szelfik – persze csak a másokéi, miután a válaszadók közel 70 százaléka szokott legalább alkalmanként önarcképet készíteni.
És még ez is...
-
2020. június 29.
Elkészült az EDIH-hé válás szempontrendszere
-
2024. február 21.
John Sadovy 1956-os fotói online kiállításon
-
2013. december 30.
Osztják a laptopokat Miskolcon
-
2013. július 2.
Tovább szigorítana az NMHH
-
2015. december 15.
„Megtámadták” a Facebook németországi központját
-
2015. június 8.
A Facebookon megelőzte a vidék a nagyvárosokat