A MyTelenor alkalmazás ma már majdnem minden tizedik Telenor előfizető készülékén megtalálható. A Hipernetesek tábora egyértelműen értékeli, hogy nem kell telefonálnia vagy üzletbe mennie ahhoz, hogy előfizetése ügyeit intézze – az okostelefonjával lényegében bárhol és bármikor beléphet saját ügyfélszolgálatára. A megoldás népszerűségét jelzi, hogy a nyáron bevezetett, appon keresztüli számlabefizetés az elmúlt hat hónapban ötszörösére nőtt. A mármár teljes körű ügyfélszolgálatot nyújtó MyTelenor alkalmazást megjelenése óta az ügyfelek észrevételeire alapozva fejleszti a Telenor. Ennek köszönhetően folyamatosan bővül az alkalmazáson keresztül elérhető funkciók köre. Mostantól a hagyományos heti és havi matrica mellett a megyei e-matrica is vásárolható.
És még ez is...
-
2022. december 17.
App vezet világtalant Ferihegyen
-
2016. február 18.
Beőrülünk az akadozó streamingtől
-
2015. július 22.
SAP az MNB leánynál
-
2013. november 4.
„Retró” Nokia a karácsonyfa alá
-
2019. március 26.
Kimaradások a K&H e-bank és mobilbank szolgáltatásaiban
-
2015. november 13.
Itt az openSUSE Leap