A MyTelenor alkalmazás ma már majdnem minden tizedik Telenor előfizető készülékén megtalálható. A Hipernetesek tábora egyértelműen értékeli, hogy nem kell telefonálnia vagy üzletbe mennie ahhoz, hogy előfizetése ügyeit intézze – az okostelefonjával lényegében bárhol és bármikor beléphet saját ügyfélszolgálatára. A megoldás népszerűségét jelzi, hogy a nyáron bevezetett, appon keresztüli számlabefizetés az elmúlt hat hónapban ötszörösére nőtt. A mármár teljes körű ügyfélszolgálatot nyújtó MyTelenor alkalmazást megjelenése óta az ügyfelek észrevételeire alapozva fejleszti a Telenor. Ennek köszönhetően folyamatosan bővül az alkalmazáson keresztül elérhető funkciók köre. Mostantól a hagyományos heti és havi matrica mellett a megyei e-matrica is vásárolható.
És még ez is...
-
2021. február 27.
MÁV applikáció: Várpalota felzárkózik
-
2013. október 24.
Megtaláltuk az első magyar mobiltelefonálót?
-
2022. március 11.
Hogyan bírtuk ki enélkül: eSIM a Yettelnél
-
2013. január 28.
Szegedi szakemberek szemügyre veszik az okostelefon-használatot
-
2013. június 5.
A vezetés közben még kihangosítóval is veszélyes a mobilozás
-
2021. december 16.
Telenor 5G: Még nem elég!