Imádják a népek a myTelenor appot

myTelenorA MyTelenor alkalmazás ma már majdnem minden tizedik Telenor előfizető készülékén megtalálható. A Hipernetesek tábora egyértelműen értékeli, hogy nem kell telefonálnia vagy üzletbe mennie ahhoz, hogy előfizetése ügyeit intézze – az okostelefonjával lényegében bárhol és bármikor beléphet saját ügyfélszolgálatára. A megoldás népszerűségét jelzi, hogy a nyáron bevezetett, appon keresztüli számlabefizetés az elmúlt hat hónapban ötszörösére nőtt. A mármár teljes körű ügyfélszolgálatot nyújtó MyTelenor alkalmazást megjelenése óta az ügyfelek észrevételeire alapozva fejleszti a Telenor. Ennek köszönhetően folyamatosan bővül az alkalmazáson keresztül elérhető funkciók köre. Mostantól a hagyományos heti és havi matrica mellett a megyei e-matrica is vásárolható.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Siemens - Enterprise Group: szorosan, teljeskörűen

sze ápr 1 , 2015
Az Enterprise Group és a Siemens PLM Software bejelentették, hogy kiterjesztik eddigi együttműködésüket, ami a jövőben lehetővé teszi, hogy az NX szoftver (a Siemens integrált megoldást nyújtó CAD/CAM/CAE tervezőrendszere) megoldásai révén a magyar ügyfelek felgyorsíthassák a legújabb PLM megoldások adaptálását. „Örömmel jelenthetjük be, hogy az NX megoldások révén teljes körűvé […]