A katasztrófahelyzetben ideiglenes befogadó-helyre kényszerülő emberek a kritikus időszakban gyakran nem férnek hozzá vagy véglegesen elveszítik vagyontárgyaikat. A kiszolgáltatott helyzetet az elszigeteltség érzése fokozhatja. Erre ad választ a Magyar Vöröskereszt és a norvég Telenor magyar leányvállalatának együttműködése révén bevezetett befogadó-helyi telekommunikációs hálózat. A Telenor jóvoltából a Vöröskereszt korlátlan kimenő hívást és folyamatos elérhetőséget biztosító telefonokat helyez el befogadó-helyein, ezzel segítik a bajba jutott emberek és távoli családtagjaik közötti kommunikációt. A szolgáltatás és a készülékek a Telenor felajánlása, így a károsultak ingyenesen, a Magyar Vöröskereszt szakembereinek koordinálásával vehetik igénybe a szolgáltatást.
És még ez is...
-
2013. november 27.
Tatabányán bővít a Sanmina-SCI
-
2016. december 15.
Hidegháborús kémműholdak tárják fel a Himalája környezeti változásait
-
2012. május 21.
Előzetesben a százmilliós kárt okozó telefonos csaló
-
2013. február 20.
112-es hívószám tender: visszalépett az Enterpise
-
2012. április 27.
Az adótornyok madarak millióit pusztitják el
-
2017. április 27.
Most már tényleg annyi a roamingdíjaknak