A Huawei közzétette a vállalat fogyasztói üzletágának idei, harmadik negyedéves eredményét. A társaság összesen 32,03 millió készüléket szállított ki, ami 26 százalékos növekedést mutat az előző év ezen időszakában regisztrált eredményhez képest. A közép- és felsőkategóriás készülékek jelentős, 162 százalékos növekedést értek el, ez az összes szállítás 26 százalékát jelenti. Az elmúlt három évben a Huawei az alsókategóriás termékekről a közép- és csúcskategóriás készülékekre helyezte át a hangsúlyt, aminek az eredményeként a cég zászlóshajó termékeinek eladásai jelentősen megugrottak. 2014 szeptemberében az Ascend P7 globális szállításai meghaladták a hárommilliós darabszámot. A 2013 júniusában bemutatott Ascend P6 globális szállításai elérték az ötmilliós darabszámot.
Next Post
Expandrive: virtuális tárhely-menedzselő rendszer fejlesztett az Enterprise
vas nov 2 , 2014
És még ez is...
-
2013. október 21.
Expert: itt az első fecske
-
2014. április 7.
Akciózik a Trans-Europe Kft.
-
2018. október 16.
Csak két magyar cég van talpon e vidéken
-
2016. augusztus 17.
Uber-szerű fizetés a Green Taxinál
-
2019. február 25.
A Magyar Telekom mindenre IS felkészült
-
2012. március 22.
A napokban alakul meg az új mobilszolgáltató