A fizetős alkalmazások igénybevétele egyáltalán nem jellemző a hazai felhasználókra, kevesebb mint minden ötödik (17 százalék) kisképernyőn netező adott már ki pénzt alkalmazásért, az elmúlt negyedévben pedig mindössze kilenc százalékuk — derül ki az NRC nemrégiben közreadott kutatásából. Egy másik beszédes adat lehet a fizetős applikációk „szegényes” piacával kapcsolatban az is, hogy az ilyet letöltők jelentős része (43 százalék) nem adott még ki alkalmazásért ötszáz forintnál nagyobb összeget. A tapasztalati adatok azt mutatják, hogy a fizetős alkalmazásokkal kapcsolatos egyik legnagyobb probléma – természetesen azon kívül, hogy fizetni kell értük – az, hogy általában nincs belőlük ingyenes tesztverzió, vagy nincs arra lehetőség, hogy az ember „visszaadja” és visszakérje a pénzt, mint például tehetjük ezt azokkal a ruhákkal, amelyek nem méretpontosak. Pedig ilyesfajta igény bizonyosan lenne a felhasználók körében, hiszen azoknak, akik áldoztak már pénzt alkalmazásért, több mint fele számolt be arról, hogy van olyan fizetős alkalmazása, amelyet már nem használ.
És még ez is...
-
2012. november 22.
Gyász: elhunyt Kiss Sándor
-
2015. március 2.
Nyerhetsz a Petőfi selfie pályázaton
-
2015. január 23.
Hét trend, amelyre érdemes odafigyelni III.
-
2015. szeptember 6.
Könnyíthet a skizofrének életén egy új mobilalkalmazás
-
2014. január 6.
Új zsenifonok a Lenovótól
-
2012. január 21.
Rengetné a piacot a UNIT4