A Vodafone július elsején újra elindította a Red Pass szolgáltatást, amellyel a nyaralási csúcsszezon idején – augusztus végéig – a Red ügyfelek exkluzív kiszolgálásban részesülnek a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. Tavaly több mint hétezren vették igénybe ezt a szolgáltatást és esetenként 20-30 percet, vagy akár egy órát is megspórolhattak így. A Red Pass szolgáltatás a Red előfizetők és útitársaik számára érhető el díjmentesen. A Red Pass igénybevételéhez mindössze egy előzetes regisztráció szükséges a Red Pass oldalon. Ezt követően az utasokat a reptéri Red Asszisztensek várják a repülőtéren és az ő segítségükkel soron kívül mehetnek át a biztonsági ellenőrzésen, majd a SkyCourt területén a Vodafone Lounge-ban üdítők, kávé és snack mellett tölthetik el az utazás megkezdéséig hátralévő időt. A Red Pass szolgáltatás július 1 és augusztus 31-e között, mindennap hajnali négytől este nyolcig érhető el.
És még ez is...
-
2012. december 18.
HTC 8S-t kínál a Vodafone
-
2019. augusztus 30.
A sorrend: Samsung, Huawei, Apple
-
2016. január 5.
Vodafone: klassz volt az ünnepi forgalom
-
2020. január 28.
Elindult az ÉletMentő applikáció
-
2012. november 8.
Reménytelen: a Windows 8-al térne vissza a Nokia
-
2012. szeptember 14.
Besúgást segítő alkalmazás okostelefonra