2011 tavaszán, többek közt a PayPal, a Yahoo!, a Bank of America, a Facebook, a LinkedIn és a Google együtt kezdtek harcolni az interneten megjelenő csalások ellen. Létrehozták a DMARC rendszert, amely jelenleg is kétmilliárd embert véd a hamis emaileken keresztül elkövetett csalások ellen. A rendszer egységesíti az emailküldők, és fogadók közötti hitelesítést, a már jól ismert SPF (Sender Policy Framework) és DKIM (DomainKeys Identified Mail) mechanizmusokkal. A Twitter arról számolt be, hogy a DMARC megjelenése előtt 110 millió hamis üzenet jutott el a címzettekhez naponta, a DMARC elindítása után ez a szám azonban ezerre csökkent. Egyébként több, a DMARC-hoz hasonló rendszert használnak a világon, amelyek nagymértékben segítik megelőzni a káros e-mailek célba érését.
És még ez is...
-
2019. február 22.
Magyarország nincs veszélyben a Microsoft szerint
-
2024. január 24.
Fény derült a legnagyobb üzleti kockázatokra
-
2014. január 13.
Így védheted meg induló- vagy kisvállalkozásodat V.
-
2014. március 19.
Lepattantak a gonosztevők az Oroszország Hangjáról
-
2014. május 19.
Támad az Uroburos