Tavaly a cégek 30,4 milliárd forintot költöttek online reklámra, ami 3,2 milliárd forinttal, 12 százalékkal haladja meg az előző évit az IAB Hungary adatai szerint. Tájékoztatásuk szerint tavaly a magyar reklámpiac 18,8 százalékát tette ki az online piac az előző évi 15,9 százalékkal szemben. Az IAB becslése szerint az elmúlt évben a hirdetők mobilreklámra 740 millió forintot fordítottak. Az online reklámra fordított összeg 68 százalékát az indirekt hirdetők, ügynökségek, 32 százalékát pedig direkt hirdetők költötték el – írja az MTI.
És még ez is...
-
2018. február 27.
Hamarosan székely kriptovalutával vásárolhatunk
-
2017. május 3.
Invitel: így növelhetik a kkv-k az ügyfeleik lojalitását V.
-
2014. június 3.
Ismét az állam tulajdonában az Antenna Hungária
-
2018. május 15.
Tavaly nem nőtt a közösségi gazdaság ismertsége Magyarországon
-
2014. január 8.
Az XAPT felvásárolta az LLP Dynamics csoportját