Invitel: így növelhetik a kkv-k az ügyfeleik lojalitását V.

A lojális ügyfelek hosszútávon biztosítják egy cég sikeres működését, miközben az elégedettségük nagy valószínűséggel újabb vásárlókat is hozhat. Ezzel szemben a mindennapi feladatok ellátása mellett az ügyvezetőknek sokszor csak kevés idejük jut arra, hogy kiemelt figyelmet fordítsanak rájuk. Az Invitel összegyűjtött 6+1 jótanácsot, amelyeket megfogadva a kisvállalatok növelhetik ügyfeleik lojalitását.

Tájékoztassa ügyfeleit hírlevélben az aktualitásokró
Ugye mindannyiunknak fontos, hogy tájékozott és naprakész legyen azokkal a dolgokkal kapcsolatban, amelyek érdeklik? Valószínűleg a vásárlói is ugyanígy vannak ezzel. Rendszeres hírlevél küldéssel hatékonyan érheti el azokat, akik a legfogékonyabbak arra, amivel cége foglalkozik. Trendek, tippek, trükkök, hírek, akciók – minden elfér egy helyen. Jó minőségű, saját képekkel és ötletes szöveggel új módját fedezheti fel az ügyfelekkel történő kapcsolattartásnak, ráadásul ehhez már számos ingyenesen elérhető program is a segítségére lehet. Számos népszerű hírlevélküldő szolgáltatás egy-kétezer fős címre történő kiküldéshez díjmentesen használható, de nagyobb címlistákhoz már komplexebb megoldást is igénybe vehet. Természetesen kis keresgélés után magyar hírlevélküldéssel foglalkozó cégeket is találhat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.