Invitel: így növelhetik a kkv-k az ügyfeleik lojalitását V.

A lojális ügyfelek hosszútávon biztosítják egy cég sikeres működését, miközben az elégedettségük nagy valószínűséggel újabb vásárlókat is hozhat. Ezzel szemben a mindennapi feladatok ellátása mellett az ügyvezetőknek sokszor csak kevés idejük jut arra, hogy kiemelt figyelmet fordítsanak rájuk. Az Invitel összegyűjtött 6+1 jótanácsot, amelyeket megfogadva a kisvállalatok növelhetik ügyfeleik lojalitását.

Tájékoztassa ügyfeleit hírlevélben az aktualitásokró
Ugye mindannyiunknak fontos, hogy tájékozott és naprakész legyen azokkal a dolgokkal kapcsolatban, amelyek érdeklik? Valószínűleg a vásárlói is ugyanígy vannak ezzel. Rendszeres hírlevél küldéssel hatékonyan érheti el azokat, akik a legfogékonyabbak arra, amivel cége foglalkozik. Trendek, tippek, trükkök, hírek, akciók – minden elfér egy helyen. Jó minőségű, saját képekkel és ötletes szöveggel új módját fedezheti fel az ügyfelekkel történő kapcsolattartásnak, ráadásul ehhez már számos ingyenesen elérhető program is a segítségére lehet. Számos népszerű hírlevélküldő szolgáltatás egy-kétezer fős címre történő kiküldéshez díjmentesen használható, de nagyobb címlistákhoz már komplexebb megoldást is igénybe vehet. Természetesen kis keresgélés után magyar hírlevélküldéssel foglalkozó cégeket is találhat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Mobil banki szolgáltatást indít az Orange

sze máj 3 , 2017
Az idén júliusban kizárólag mobiltelefonon elérhető lakossági banki szolgáltatást indít Franciaországban az Orange mobil távközlési szolgáltató vállalat. Az International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat beszámolója szerint az Orange Bank számlavezetési, hitelkártya és kamatozó betéti szolgáltatásokat kínál majd. A nagyközönség számára az idén júliustól elérhető szolgáltatásokat kizárólag az Orange […]