A Samsung Electronics Magyar Zrt. megnyitotta Európa legnagyobb Smart & Prémium Megoldás Központját Budapesten, a Váci út 30. szám alatt, ahol képzett szakemberek bemutatóteremmel, vásárlási lehetőséggel, és szerviz szolgáltatásokkal várják az ügyfeleiket. „Évente mintegy kétszázezer hívás és 30-35 000 e-mail érkezik a Samsung ügyfélszolgálatára, illetve napi negyven-ötven alkalommal keresnek meg minket a felhasználók chaten keresztül. Elérhetőségünkből adódóan a fogyasztók azonnal választ kapnak a készülékekkel kapcsolatos technikai jellegű kérdéseikre, valamint azok beállításához szükséges segítséget is messzemenőkig megkapják. Amennyiben pedig javításra kerülne sor, azt is minimális kellemetlenséggel, rendkívül gyorsan oldjuk meg, így egy mobiltelefon például kevesebb mint egy napot tölt a szervizben” – nyilatkozta Gerzsei Attila, a Samsung Smart & Premium Megoldások üzletágának vezetője.
És még ez is...
-
2012. július 26.
Leépít Dorogon a Sanyo
-
2015. január 13.
A BTel a SkillInvestet az alaptőke-emelésére vár
-
2016. március 30.
A fogyasztók tájékozatlanok az online szerződésekkel kapcsolatban
-
2013. szeptember 30.
Hollywoodi sorozatpremierek a Telekomtól
-
2021. július 21.
Gondoltad volna? A CVC Fund részesedést szerez az Aleph Holdingban
-
2017. október 15.
A közigazgatási szolgáltatásokat javító informatikai fejlesztés indult