Az Allegro Group és a Medián közös felmérése szerint a vásárlás virtuális volta, a bizalmatlanság a termék minőségével kapcsolatban, valamint a személyes adatok esetleg nem megfelelő kezelése tartja vissza leginkább a hazai internetezőket az online vásárlástól. A Medián felmérése arra is rávilágított, hogy az előnyök mérlegelése összességében nagyobb szerepet játszik abban, hogy valaki részt vesz-e az online kereskedésben, mint az esetleges hátrányoké. Azok, akik már vásároltak online, és azok, akik valószínűsítik, hogy fognak így vásárolni, csaknem kétszer annyi előnyt tudtak felsorolni, mint a vásárlástól tartózkodó csoportok. A felmérés szerint továbbá összességében nőtt az online vásárlás potenciális tábora, és az esetleges aggodalmak ellenére az internetezők 16 százaléka mondta biztosra, és további 19 százalékuk valószínűsítette, hogy a következő egy évben (is) fog online vásárolni.
És még ez is...
-
2021. július 23.
A technológia vonzó
-
2013. február 13.
Kapvosváron nyert tendert a T-Systems
-
2012. április 24.
Kínai a szellemi tulajdon fokozottabb védelmét ígéri
-
2014. november 23.
Még mindig kevés a pénz az informatikára
-
2018. szeptember 21.
Az Oracle 2019 Q1: gyengécske növekedés
-
2012. november 12.
A szerzői jogok tiszteletét sürgette Medvegy