Az Allegro Group és a Medián közös felmérése szerint a vásárlás virtuális volta, a bizalmatlanság a termék minőségével kapcsolatban, valamint a személyes adatok esetleg nem megfelelő kezelése tartja vissza leginkább a hazai internetezőket az online vásárlástól. A Medián felmérése arra is rávilágított, hogy az előnyök mérlegelése összességében nagyobb szerepet játszik abban, hogy valaki részt vesz-e az online kereskedésben, mint az esetleges hátrányoké. Azok, akik már vásároltak online, és azok, akik valószínűsítik, hogy fognak így vásárolni, csaknem kétszer annyi előnyt tudtak felsorolni, mint a vásárlástól tartózkodó csoportok. A felmérés szerint továbbá összességében nőtt az online vásárlás potenciális tábora, és az esetleges aggodalmak ellenére az internetezők 16 százaléka mondta biztosra, és további 19 százalékuk valószínűsítette, hogy a következő egy évben (is) fog online vásárolni.
És még ez is...
-
2017. június 11.
Változhatnak az előfizetések hűségidejére vonatkozó szabályok
-
2014. december 8.
eMAG: pirosbetűs ünnep volt a Black Friday
-
2020. október 28.
Nincs akadálya az INNObyte felvásárlásának
-
2015. április 30.
Öt év alatt közel 200 millió forint támogatás
-
2013. november 6.
A Vodafone-t kóstolgatja az AT&T