Idén szeptember végéig 13 400 bónusz/kupon ajánlatot hirdettek me, amely már most meghaladja az elmúlt évi 12 ezres értéket. Az első három negyedévben összesen 736 ezer bónusz/kupon talált gazdára, amelyek 57 százaléka szolgáltatásra, 43 százaléka pedig termékre vonatkozott. A meghirdetett ajánlatok átlagos értéke 11 800 forint volt, ami a korábbi évekhez képest némi csökkenést jelent. Idén az eladott bónuszok/kuponok között jelentősen nőtt a termékjellegűek aránya, amelyeknek az átlagos értéke jellemzően jóval alacsonyabb, mint a szolgáltatást kínáló ajánlatokénak. Az értékesített bónuszok/kuponok átlagos vásárlási értéke 5 400 forint volt.
És még ez is...
-
2013. július 1.
A Huawei a hálózatfejlesztési piacon terjeszkedik
-
2018. június 22.
A GVH elfogadta az Airbnb kötelezettségvállalását
-
2014. szeptember 17.
Egyre többe fájnak a cégeknek a mobilalkalmazások
-
2015. július 20.
PC-eladások: brutális visszaesés
-
2012. március 27.
Az Apple további befektetésekre készül Kínában
-
2018. január 31.
Már megint: márciusban Ecommerce Expo