Idén szeptember végéig 13 400 bónusz/kupon ajánlatot hirdettek me, amely már most meghaladja az elmúlt évi 12 ezres értéket. Az első három negyedévben összesen 736 ezer bónusz/kupon talált gazdára, amelyek 57 százaléka szolgáltatásra, 43 százaléka pedig termékre vonatkozott. A meghirdetett ajánlatok átlagos értéke 11 800 forint volt, ami a korábbi évekhez képest némi csökkenést jelent. Idén az eladott bónuszok/kuponok között jelentősen nőtt a termékjellegűek aránya, amelyeknek az átlagos értéke jellemzően jóval alacsonyabb, mint a szolgáltatást kínáló ajánlatokénak. Az értékesített bónuszok/kuponok átlagos vásárlási értéke 5 400 forint volt.
És még ez is...
-
2013. február 20.
Az Ericsson az IFS-t választotta
-
2014. január 2.
Nagyon, nagyon, nagyon bízik a termékeiben a Toshiba
-
2015. szeptember 1.
Így számolják ki melyik a tíz legértékesebb márka
-
2015. február 9.
A Huawei 140 ezer magyar háztartásba juttatja el a netet