További bővítést terveznek a Magyarországon működő szolgáltatóközpontok a PwC Magyarország és az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) Magyarországi képviseletének közös felmérése szerint — írja az MTI. E szerint a hazai szolgáltatóközpontok vezetői elégedettek vállalatuk működésével: az induláskor kitűzött céljaikat elérték és bebizonyosodott számukra, hogy jó döntés volt Magyarországon SSC-t indítani. A válaszadók abban is egyetértettek, hogy ha most kellene dönteniük szolgáltatóközpont létrehozásáról, újra Magyarországot választanák helyszínül. Az eredményekből kiderül, hogy a magyar résztvevők több mint hatvan százaléka hozott létre új szolgáltatóközpontot, vagy bővítette jelenlegi cégét, és további hat százalékuk jelenleg is ebben a folyamatban van. A magyarországi SSC-vezetők szerint vállalatuk számára a következő két év legfontosabb kihívása a versenyképesség fenntartása a költségek szempontjából, a jelenlegi alkalmazottaik megtartása, motiválása és új dolgozók felkutatása, illetve a változó üzleti környezethez való alkalmazkodás.
És még ez is...
-
2015. szeptember 30.
Trendi irodát nyitott Magyarországon a BT
-
2015. november 9.
Átadták az Albacomp RI Kft. innovációs központját
-
2019. július 1.
Megszoktuk, hogy a készpénzzel fizetünk
-
2017. május 3.
Invitel: így növelhetik a kkv-k az ügyfeleik lojalitását V.
-
2014. február 12.
A cseh T-Mobile a Deutsche Telekomé, következik a magyar leány?
-
2012. szeptember 11.
Továbbra is a Xerox számláz a Magyar Telekomnak