A weboldallal rendelkező kkv-k háromnegyede számára a vevőszerzés, a konverzió növelése, az elérhetőség javítása és a meglévő ügyfélkör lemorzsolódásának csökkentése jelenti a fő kihívásokat. Azok, akik már a megoldásokat keresik, úgy gondolják, hogy ki kell tűnniük a konkurencia közül, de nem igazán tudják hogyan, ezért keresnek egy „értékteremtő fegyvert. „A cégvezetők 75 százaléka az ügyfélkezelés minőségének javításában, a közvetlen személyes kapcsolattartásban látja a problémák megoldását.”– állítja Faragó Péter, a Skawa Innovation társtulajdonosa, az IngyenHívó online értékesítési szakembere. Az IngyenHivo.hu munkatársai az elmúlt hónapban közel kétszáz olyan magyar kkv-t, kérdeztek meg, melyek online ügyfélszerzési hatékonyságuk fejlesztésén dolgoznak. A felmérés alapján kiderült, hogy a hazai cégtulajdonosok 40 százaléka a konverzió növelésében látja a legnagyobb feladatot, míg kétharmaduk pedig új vevőket szeretne találni, és bár oldaluk látogatottsága kiemelkedő, mégsem tudják növelni a valóban vásárló ügyfélszámot. A válaszadók több mint egyötöde a konkurenciától való megkülönböztetésben és különleges szolgáltatásokban látják a kulcsot üzletük fellendüléséhez.
És még ez is...
-
2014. január 29.
Az ultranagy felbontású tévé éve lesz 2014
-
2019. július 29.
Előrébb lépett a Huawei a Fortune 500-as listán
-
2013. január 23.
Az Intelt sem kíméli a válság
-
2014. december 16.
Nagy vonzerő a kényelem és az olcsóság
-
2016. szeptember 13.
Kolosszális eredményt ért el az SAP Magyarországon
-
2019. november 12.
Növelte piaci részesedését az okostelefonok területén a Huawei Kínában