Az Ericsson már egymilliárd előfizető számára nyújt menedzselt szolgáltatást — jelentette be a svéd társaság. Az Ericsson az Experience Centric Managed Services (Élményközpontú Menedzselt Szolgáltatások) modellje a szolgáltatók számára olyan előnyöket nyújt, mint például a folyamatos szolgáltatásfejlesztés, új szolgáltatások lerövidült piacra kerülése, műszaki kompetenciákhoz való hozzáférés és a felhasználói élmény közös fejlesztése. Az Ericsson összesen több mint egymilliárd dollárt fektetett be a menedzselt szolgáltatások nyújtását biztosító eszközök és folyamatok fejlesztésébe és globális szolgáltató központokat hozott létre Romániában, Mexikóban, Indiában valamint Kínában, amelyek világszerte számos hálózat számára nyújtanak távoli menedzselt szolgáltatásokat.
És még ez is...
-
2018. június 26.
Workshopot tartanak a mobiltelefon-függőség ellen
-
2013. február 22.
Új mobilszolgáltató léphet a szlovák piacra
-
2016. május 11.
Elromlott a telefonja? Csak azt hiszi
-
2015. július 2.
Vodafone: három gigabájt a magyar igazság
-
2013. október 5.
LG szervizközpont Budapesten
-
2016. május 18.
A világhír kapujában az Okostelefon Akadémia