2014 legfontosabb fogyasztói trendjei III.

Az Ericsson ConsumerLab azonosította 2014 és az azt követő időszak legfontosabb fogyasztói trendjeit.

A számokban meghatározott „én”. Vérnyomás, pulzus és a megtett lépések száma – csak néhány példa arra, hogyan szeretnénk „megmérni” magunkat a mobilkészülékekkel, személyesen előállított adatok használatával. Mindössze el kell indítani egy alkalmazást, hogy nyomon kövessük a tevékenységeinket és jobban megismerjük magunkat. Az okostelefon-használók összesen negyven százaléka szeretné a telefonját arra használni, hogy az valamennyi fizikai tevékenységét naplózza, és 56 százalék szeretné nyomon követni a vérnyomását és pulzusát egy gyűrű használatával.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Varsóban csodálhatták a Cubilogot

csü dec 19 , 2013
December 11-én zajlott le a T-Mobile Lengyelország varsói vállalati központjában rendezett Innovation Day Poland rendezvény, a 2013. évi Deutsche Telekom innovációs versenyének záróeseménye. A győztes szlovák Excalibur és a második helyezett magyar Cubilog az eseményen mutatta be termékét, illetve itt számolt be a Telekommal 2013 júniusa, azaz a pályázat bemutatása […]