A magyar GDP négyszeresét költötték tavaly reklámra

A magyar GDP majdnem négyszeresét költötték tavaly reklámra a vállalatok világszerte: 498 milliárd dollárt – írja a Nielsen közleményére hivatkozva az MTI. Ez hét százalékkal több az egy évvel korábbinál. Legnagyobb mértékben, 18 százalékkal a ruházati cikkek hirdetési büdzséje növekedett, majd az egészségvédelem és kereskedelem következik 11, illetve 9 százalékkal. A fogyasztók médiahasználatáról és vásárlásairól informáló globális vállalat adatai szerint Európában 0,4 százalékkal csökkent a reklámköltés tavaly az előző évhez viszonyítva. Az Egyesült Államokban plusz két százalékot regisztrált a Nielsen, míg a többi földrészen 11-12 százalék növekedést. A sajtó minden ágában emelkedtek a reklámbevételek. A hirdetési piac 65 százalékát birtokló televíziónál, valamint a rádiónál plusz 10-10 százalékot, a magazinoknál kettő, az újságoknál pedig egy százalék többletet könyvelhettek el. Kiemelkedik az internetes reklámköltéseknél a növekedés 24 százalékos mutatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Szexkiadó perli a legnagyobb orosz keresőt

szo ápr 14 , 2012
A Perfect 10 Inc. amerikai társaság keresetet adott be az orosz Yandex.ru kereső rendszer ellen a szerzői jogok megsértése miatt az erotikus fotográfiák területén. A Perfect 10 társaságot 1997-ben alapították, 2000-ig negyedéves erotikus újságot adott ki. Pénzügyi okokból a társaság a nyomtatott sajtó helyett áttért az internetre. Nem először indít […]

Friss, ropogós