Nemzetközi partnerségi megállapodást kötött a Telenor Csoport és az UNICEF. Az öt évre szóló együttműködés keretében a mobiltársaság elsősorban mobiltechnológiai megoldásokkal segít a világ legnagyobb gyermekvédelmi szervezetének a gyermekjogok érvényesítésében. A nemzetközi együttműködés mellett a Telenor Magyarország és az UNICEF Magyar Bizottsága tavaly november óta együttműködik a gyermekek erőszakkal szembeni védelmében és gyermekjogi ismeretek terjesztésében. A magyar leányvállalat és az UNICEF Magyar Bizottsága tavaly kezdte a közös munkát: elindulhatott például az „Ébresztő-Óra” program. Az általános és középiskolásokat célzó oktató programsorozat célja, hogy növelje a gyermekjogok ismertségét a gyerekek között. A két szervezet hazai kooperációjának további területe az UNICEF által kifejlesztett HelpAPP okostelefon-alkalmazás fokozott népszerűsítésére irányul. Ez azt jelenti, hogy a Telenor kiemelt csatornáin elérhetővé tette az appot, azaz a GooglePlay áruházban és a Windows Marketplace-en lévő Telenor applikáció-válogatásban, és a Telenor mobil-weboldalán, a go-portálon — válaszolta a [-]mínuszos.hu érdeklődésre a Telenor sajtóügynöksége.
És még ez is...
-
2012. március 22.
ACTA: társadalmi egyeztetés sürget mindenki
-
2013. május 2.
Félmilliárdos projekt a siketek és nagyothallókért
-
2017. november 11.
Kampányidőszak: indul a digitalizáció az aktív idősekért program
-
2013. május 21.
Digitális paradicsom lesz Tel-Aviv
-
2013. február 11.
Jó pénzért nem Facebookozik egy tini