A közigazgatási rendszer fejlesztésével gyorsabb, egyszerűbb, egységes és jó minőségű ügyfélkiszolgálás valósulhat meg – közölte a Miniszterelnökség közszolgálatért felelős államtitkára. Tuzson Bence elmondta, a kormányhivatali rendszerben intézhető 2500 ügytípus között 700 olyan van, amit szeretnének egyszerűsíteni vagy megszüntetni, még a közigazgatási bírósági rendszer 2020-ra tervezett indulása előtt. Tuzson úgy fogalmazott, hogy a fejlesztések megteremtik a hátterét annak, hogy erősödjön Magyarországon az elektronikus ügyintézés. Olyan tudástárat hoznak létre, amely egységesíti az országban az eljárások menetét, hogy az ország bármelyik kormányhivatalában ugyanazt a magas szintű szolgáltatást kapják meg az állampolgárok.
Next Post
Egyre nagyobb gond, hogy a vezeték nélküli eszközök meteorológiai radarokat zavarhatnak
sze szept 26 , 2018
És még ez is...
-
2016. június 28.
CIB-bank: innentől semmi cicó
-
2016. július 13.
Okos multifunkciós eszközöket mutatott be a Ricoh
-
2015. november 19.
Na ugye! Most lett igazán jó az LG okostelevízió-tulajdonosoknak
-
2012. június 5.
A spanyolok a legesélyesebbek az EB-n
-
2018. március 11.
A NAV felkészül a digitális jövőre