Az internetezők továbbra is elsősorban hírek olvasására, közösségi oldalak látogatására használják a világhálót, de egyre jobban bíznak az online fizetési módokban és a neten rendelt áruk minőségében is. Az allegroup.hu Kft. és a Medián országos reprezentatív felméréséből kiderül az is, hogy a netezők kétszer is átgondolják, hol vásároljanak, így tavaly számottevően megnőtt az árukereső, ár-összehasonlító oldalak népszerűsége is. A kutatás szerint bár még mindig a hírolvasás és a közösségi oldalak látogatása a legnépszerűbb tevékenység a világhálón, az online vásárlás is az élmezőnyben található: tavaly a felhasználók 35 százaléka rendelt az internetről, ami három százalékponttal több az egy évvel korábbinál.
És még ez is...
-
2020. március 18.
Magyar Telekom: a koronavirus jelentős adatforgalmat generál
-
2016. április 12.
Elindult a kapcsolj.hu
-
2021. december 16.
Telenor 5G: Még nem elég!
-
2014. február 10.
Nemzeti Infokommunikációs Stratégia: egyszer majd minden jó lesz
-
2014. augusztus 6.
Blokkolnák a BBC Orosz Szolgálatának honlapját