A drupa 2012 kiállításon debütál a Xerox leányvállalatának, az XMPie-nak a legújabb felhő-alapú fejlesztése a Circle, amely egy új, interaktív digitális storyboard a marketingkommunikációs kampányokon dolgozó szakemberek számára. A vizuális nyelvet használó Circle a marketing kampányok készítői egyszerűen és gyorsan megoszthatják egymással az elképzeléseiket, elfogadhatnak terveket, irányíthatják a fejlesztést, valamint nyomon követhetik a statisztikákat. Ezzel az innovációval pont kerülhet egy eddig megoldatlan kérdésre. Régóta égető szükség volt ugyanis a kampányok sztoriját vizuálisan leíró nyelvre, amely érthetően dokumentálja a folyamatokat a márkák képviselői és a marketingkommunikációs szakemberek között.
És még ez is...
-
2020. január 23.
Leválthatja az e-személyit az okostelefon?
-
2021. december 18.
Közel félmillióan dolgoznak távmunkában Magyarországon
-
2016. június 21.
Van, ahol még bíznak a nyomtatott sajtó jövőjében
-
2018. szeptember 30.
Az EU egységesen elérhető online adminisztrációs adatbázis létrehozásáról döntött
-
2012. szeptember 21.
A jövő elektromos hálózatat fejleszti az Alstom és a Cisco