Számos új hirdető jelent meg tavaly az interneten, akit a televíziós piacnak is be kell csatornáznia — mondta Lukács Csaba, a több tucat televízió, köztük a közszolgálati adók reklámidejét értékesítő Atmedia Kft. ügyvezető igazgatója a Médiapiac 2016 című konferencián szerdán, Egerben. Megjegyezte: az év eleji, általa fenntartásokkal kezelt felmérések szerint tavaly már többet költöttek a hirdetők online, mint televíziós reklámra. A tévénézésre fordított napi négy óra azonban még mindig duplája az online médiafogyasztásra szánt időnek — jelentette ki Lukács.
És még ez is...
-
2016. november 25.
3D nyomtatásban jelentette be együttműködését a Thermaltake és a 3D Hubs
-
2013. október 28.
Hatósági áras lehet az adatkapcsolat
-
2021. augusztus 26.
A Beliani is csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
-
2017. szeptember 24.
A T-Systems építi ki a kormányzati video-kommunikációs központot
-
2020. március 1.
A 4iG Nyrt. megháromszorozta árbevételét 2019-ben