Kérdezd a fogyasztóvédelemiseket online

emailxAki nem azt kapta amit vásárolt, rossz minőségű áruval csapták be, megtévesztő szolgáltatással találkozott, csalódott egy termékben vagy szolgáltatásban, már online is felteheti kérdéseit, elmondhatja esetét fogyasztóvédőknek, akik vállalják hogy rövid időn belül megoldást keresnek a problémára, választ adnak a felmerülő kérdésekre, díjmentesen. A Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete (FOME) azt a célt tűzte ki, hogy fogyasztóvédelmi másodpilótája legyen a fogyasztóknak és vállalkozásoknak. A feladatuk, hogy segítsék a tudatos fogyasztóvá és tisztességes vállalkozássá válást. Az online tanácsadás célja is ez, a fogyasztók tájékozottságának, versenyjogi ismereteinek és tudatosságának növelése, így a versenykultúra és a minél tudatosabb vásárlói döntéshozatal támogatása. Az egyesület 24 órán belül szakszerű választ és tanácsot ígér a fogyasztói vagy vállalkozói kérdésekre: segítenek érvényesíteni a fogyasztók jogait, segítenek a panaszlevelek megfogalmazásában, beadványok elkészítésében.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.