Az idei szigetországi Finovate alkalmával az IND új, Gamification elnevezésű koncepcióját mutatta be, melynek célja, hogy a banki folyamatok szórakoztatóvá tételével motiválja az ügyfeleket a különböző szolgáltatások használatára. A gamification avagy „játékosság” élményét nyújtó fejlesztést az egyes online játékok, illetve a webes technológiák elterjedésével újra virágkorukat élő hűségprogramok alapozzák meg. Az IND ezt az újfajta gondolkodásmódot építette be banki front-end termékébe, az IND Banking Front-Office-ba. A szolgáltatás lényege, hogy a különböző banki tranzakciók – mint az átutalás, a pénzlekötés, illetve elektronikus számlakivonat, – igénybevételével pontokat, úgynevezett badge-eket lehet gyűjteni, amelyek beválthatóak a bank által adott kedvezményes banki termékekre, kedvezőbb szolgáltatási díjakra vagy akár jobb kamatra is.
És még ez is...
-
2021. szeptember 20.
Nehezen képzelhető el az élet okostelefon nélkül!
-
2017. február 27.
Cisco: atyaég, mi lesz itt 2021-ben!
-
2013. november 21.
A Magyar Telekom trendi ajándékokat kínál I.
-
2019. november 2.
Nem stresszel a Vodafone: Black Friday helyett Red November lesz
-
2012. április 27.
Az adótornyok madarak millióit pusztitják el
-
2015. augusztus 9.
Szupermen nem álom: ilyen lesz a szupertelefon