A Telenor ügyfelei március közepétől, feltehetően a tömeges távmunka, az otthoni tanulás és az online szórakozás, streaming miatt a korábbinál hosszabb hanghívásokat bonyolítanak. A mobilinternet forgalom azóta harminc százalékkal nőtt az átlagos időszakokhoz képest. Van olyan település, ahol többszörös forgalomnövekedést regisztráltak. A hálózati forgalmat folyamatosan monitorozzák, és szükség esetén az év bármely időszakában finomhangolásokat végeznek rajta az aktuális és várható használati igények szerint. Mivel a mobilhasználat koncentrációja a megszokottól földrajzilag eltérő területeken alakult ki, a hálózaton országosan több mint 130 esetben végeztek finomhangolást. Ezek a hálózati kapacitás optimalizálását jelentik a rövid idő alatt átalakult felhasználói igényeknek megfelelően. Jelenleg még van tartalék a vállalat Hipernet hálózatának kapacitásában. Megjegyezték, hogy 2020-ra a Hipernet 4G országos lakossági lefedettsége elérte a 99,5 százalékot és a technológia folyamatos fejlesztésével mára közel olyan kapacitással bír, amilyet korábban az 5G-nek jósoltak.
Next Post
Legalább próbálkoznak: idénymunka kereső portállal segítene az agrártárca
csü ápr 9 , 2020
És még ez is...
-
2015. június 19.
IKT-konferencia: példaértékű a nyílt párbeszéd
-
2013. november 27.
Népszerű az időjárásjelentés
-
2019. december 28.
Kudarc a Digitális Jólét Program: egyre csökken az internetezők száma
-
2024. április 6.
Online bank nyílt Romániában
-
2012. december 12.
„Enyhült” az internetes cenzúra Kínában
-
2014. június 3.
Az országhatároknál is lesz mobilnet