E.ON: akadozhat az ügyfélkezelési rendszer

Teljes körű rendszerfrissítést végez február 16-25. között ügyfélszolgálati rendszerében az E.ON, hogy a jövőben még gyorsabban, korszerűbben és biztonságosabban álljon ügyfelei rendelkezésére. A fejlesztés kapcsán az ügyfelek néhány átmeneti változást tapasztalhatnak.

Február 16. 22 óra és február 25. között, a fejlesztés időszaka alatt továbbra is fogadja a vállalat a hibabejelentéseket telefonon, személyesen és írásban; az ügyfelei kérésére végrehajtja a visszakapcsolásokat; elérhető az általános tájékoztatás telefonon, személyesen és írásban is. Emellett változatlanul lehetőség lesz a mérőállás rögzítésére automatán, sms-ben, online és az ügyfélszolgálatok termináljain, valamint az előre fizetős mérők feltöltésére is. A rendszerfrissítés miatt semmilyen plusz költség vagy díjváltozás nem jelentkezik az ügyfeleinél

Korlátozottan lesz azonban elérhető a vállalat ügyfélkezelési rendszere, illetve a számlák érkezésének időpontja is eltérhet a megszokottól. Az ügyfeleknek érdemes felkészülniük, hogy a februári esedékességű számlák a megszokottnál korábban érkezhetnek, a szokásos fizetési határidő azonban változatlanul rendelkezésre áll majd. A csoportos beszedési megbízással fizető ügyfeleknél a fejlesztés megkezdéséig esedékes számláknál nem lesz változás, a rendszerfrissítés idejére eső számlák esetén azonban a megszokottnál később vonhatják majd le a havi díjat. Éppen ezért előfordulhat, hogy egy hónapon belül kétszer történik levonás, így szükség esetén a limitkorlát emelésére érdemes lesz odafigyelni, hogy a megfelelő fedezet rendelkezésre álljon.

Az átállás ideje alatt az online ügyintézési rendszerben csak a mérőállás bejelentés funkció lesz elérhető, Komfort Kártyával való számlafizetésre pedig nem lesz lehetőség. Az ügyfélszolgálati irodák nyitvatartási rendje nem változik, azonban a munkatársak sok esetben csak rögzíteni tudják a megkereséseket, ezek megválaszolása utólag, írásban történik majd.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.