A magyar GDP majdnem négyszeresét költötték tavaly reklámra a vállalatok világszerte: 498 milliárd dollárt – írja a Nielsen közleményére hivatkozva az MTI. Ez hét százalékkal több az egy évvel korábbinál. Legnagyobb mértékben, 18 százalékkal a ruházati cikkek hirdetési büdzséje növekedett, majd az egészségvédelem és kereskedelem következik 11, illetve 9 százalékkal. A fogyasztók médiahasználatáról és vásárlásairól informáló globális vállalat adatai szerint Európában 0,4 százalékkal csökkent a reklámköltés tavaly az előző évhez viszonyítva. Az Egyesült Államokban plusz két százalékot regisztrált a Nielsen, míg a többi földrészen 11-12 százalék növekedést. A sajtó minden ágában emelkedtek a reklámbevételek. A hirdetési piac 65 százalékát birtokló televíziónál, valamint a rádiónál plusz 10-10 százalékot, a magazinoknál kettő, az újságoknál pedig egy százalék többletet könyvelhettek el. Kiemelkedik az internetes reklámköltéseknél a növekedés 24 százalékos mutatója.
És még ez is...
-
2022. április 11.
Tudtak élni az ókori Jeruzsálemben
-
2023. december 30.
A napokban lett volna 120 éves a legendás humorú magyar tudós
-
2012. július 18.
Ez már valami: ötszázbillió wattos lézer
-
2016. október 11.
Csak ésszel rendeljünk az interneten gyógyszert
-
2020. február 5.
A bolondgomba növekedése semmi a mobilfizetéshez képest
-
2022. október 4.
Az Óbudai Egyetem az IASP tagja lett