A bolondgomba növekedése semmi a mobilfizetéshez képest

Az előző évhez viszonyítva 2019-ben is tovább növekedett a mobilparkolási és mobilfizetéssel megváltott autópálya-matrica, HU-GO TopUp és viszonylati jegy tranzakciók száma. A 2019. június 3-án elindított közlekedési mobiljegyet az első hét hónapban már (2019. június 3 – 2019. december 31. között) közel százezer alkalommal vették igénybe a felhasználók. A 2014-ben elindított Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren országosan elérhető szolgáltatásokat már 2,6 millióan használják. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által üzemeltetett Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren keresztül 2019-ben több mint 37 millió mobilfizetési tranzakció valósult meg, amely jelentősen meghaladja az előző időszakban elért 33,3 millió ügyletet. Az összesen 37 milliót meghaladó tranzakciószámból 34,3 milliót tett ki a mobilparkolás, 2,6 milliót az e-matrica, HU-GO TopUp és viszonylati jegy. A 2019. június elején bevezetett közlekedési mobiljegyből 96 ezer értékesítettek elektronikusan. “A dinamikus tranzakciószám növekedés mellett a 2018. évi 25 milliárd forintról 2019-ra harmincmilliárd forintra nőtt a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren keresztül értékesített innovatív, készpénzkímélő termékek forgalma, ezzel a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. 2019-ben a legnagyobb tisztán magyar tulajdonú fintech vállalattá vált” – nyilatkozta Veres Mihály a zrt. vezérigazgatója.

A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. 2019-es statisztikai adatai
• Összes mobilparkolási tranzakció száma (alkalom): 34 342 288 darab.
• Összes parkoló ellenőri lekérdezés száma (alkalom): 23 460 263 darab.
• Összes mobilparkolásból származó forgalom: 16 322 033 671 forint.
• Összes autópálya e-matrica, HU-GO TopUp és viszonylati jegy vásárlások száma: 2 574 062 darab.
• Összes autópálya e-matricából, HU-GO TopUp és viszonylati jegyből származó forgalom: 13 605 548 783 forint.
• Összes közlekedési mobiljegy vásárlások száma: 96 181 darab.
• Összes közlekedési mobiljegyből származó forgalom: 382 146 390 forint.
• Összes belépőjegy vásárlások száma: 2040 darab.
• Összes belépőjegyből származó forgalom: 6 143 400 forint.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Bonyhádi a PROGmastershez igazolt

csü febr 6 , 2020
Februártól társügyvezetőként irányítja a junior szoftverfejlesztők és tesztelők képzésével foglalkozó PROGmasters-t, a Codecool programozóiskola volt marketingigazgatója — tudta meg a DigiTrendi. Bonyhádi Gábor 15 év szakmai tapasztalattal rendelkezik. A 37 éves marketingszakember tanulmányait követően két társával reklámügynökséget alapított, amely a hazai piacon elsőként honosította meg többek között a gerillamarketinget, és […]

Friss, ropogós