Bemutatkozása óta a Honor folyamatosan növeli részesedését a magyar piacon. Ennek eredményeként a januártól novemberig terjedő időszakban már három százalékos piacrésszel rendelkezik a kiskereskedelmi partnereknél (darabszám alapon, forrás: GFK). A Honor és a Huawei együttes piacrésze pedig novemberben meghaladta a kilenc százalékot Magyarországon (teljes okostelefon-piac, darabszám alapon, forrás: GFK). A Honor márka Magyarországon is inkább a fiatalokat célozza, a márkaismertség a 16‒24 év közöttiek körében már elérte a 11 százalékot.
És még ez is...
-
2016. július 18.
Így telefonálunk mi
-
2019. november 22.
A DIGIMobil elindította az első 5G bázisállomását
-
2015. október 20.
A Vodafone nem hagyja magukra a családokat
-
2012. február 1.
Volt élet az okostelefonok előtt is
-
2015. március 2.
Nyerhetsz a Petőfi selfie pályázaton
-
2016. május 10.
Az anyja! Itt a Shared Heartbeats app