A fiatalokat az ár, az idősebbeket a kedvezmény mértéke érdekli a kuponok vásárlásakor – derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös elemzéséből. E szerint az internetes kuponos oldalakon az átlagos kosárérték közel négyszeresére nőtt: míg nyolc éve átlagosan 3300 forintot költöttek egy vásárlás alkalmával a legnagyobb bónuszos-kuponos oldalon, addig az idén már közel 12 ezer forintért vesznek szolgáltatást, élményt vagy terméket a vevők. A felmérés adatai szerint vásárláskor a legfontosabb szempont az ajánlat ára: 74 százalék dönt ez alapján. A fiatal, 18-29 éves korosztály körében az ár még meghatározóbb: 85 százalékuknál ez a döntő. A második legfontosabb szempont a kedvezmény mértéke, a válaszadók közel fele szerint ez is lényegesen befolyásolja döntésüket – közölték. A vevők hatvan százaléka impulzusvásárló: a „szembejövő” ajánlatokból hirtelen, gyorsan választ, negyven százalék lassabban dönt, átbeszéli hozzátartozóival mielőtt vásárol. A vizsgálat egyik érdekessége, hogy az idősebb korosztály hajlamosabb az impulzusvásárlásra: az 50-59 év közöttiek 61 százaléka, míg a hatvan év felettiek 72 százaléka dönt gyorsan. A 18-24 évesek éppen ellenkezőleg: 69 százalékuk hosszas mérlegelés után kattint a vásárlás gombra. Az idősebbeket nagyban befolyásolják az ajánlatok és a hírlevelek, 63 százalék ez alapján dönt.
És még ez is...
-
2015. június 7.
Cisco: ilyen lesz a jövő VI.
-
2016. július 29.
Iszonyatosat nőtt az LG nyeresége
-
2017. szeptember 20.
Tavaszi választás: csak az informatikára 1,8 milliárdot költenek
-
2012. szeptember 10.
Budapesti ügyfélszolgálattal erősít az LG
-
2014. május 30.
Pszichoaktív: webáruházban árultak kábítószert, lebuktak
-
2016. október 13.
A Klikkmánia felvásárolta a BugTV-t