A UPC DTH S.à r.l., Közép- és Kelet-Európa vezető műholdas televíziós szolgáltatója, amely hazánkban UPC Direct márkanéven szolgáltat, 2014 elején 25,6 százalékos piaci részesedéssel rendelkezett a hazai, vezeték nélküli TV-szolgáltatók között — áll a társaság közleményében. E szerint sikeres évet könyvelhet el a UPC Direct, mivel 3,95 százalékos előfizetői szám növekedést produkált az év folyamán, ami a legnagyobb arány a szolgáltatók között a TV-piacon. Ezzel 2014 decemberének végére az egyetlen olyan műholdas tévészolgáltató lett, aki ezen a piacon növelni tudta részesedését, elérve a 27 százalékot. A társaság 2015-ben új megrendeléskezelő-rendszer bevezetését tervezi, amely a cég várakozásai szerint az értékesítők és a fogyasztók szempontjából is előnyös lesz. Egyszerűbb, gyorsabb lesz az új megrendelések rögzítésének folyamata, és átláthatóbbá válik az ajánlati struktúra.
És még ez is...
-
2017. január 18.
Xerox: Dominik testvér visszatér
-
2013. augusztus 27.
Digitáis fotóaparát-piac: lassú bővülés
-
2013. július 29.
Csütörtöktől nő a cégek távközlési adója
-
2014. május 27.
Nem fenékig tejfel az it-outsourcing
-
2019. március 1.
A cégek ötöde szerint nem lehet megfelelni a GDPR-nak
-
2015. június 24.
Rengeteg digitális nyomdagépet adott el a Canon