UPC Direct új megrendeléskezelő-rendszer bevezetését tervezi

szoftverA UPC DTH S.à r.l., Közép- és Kelet-Európa vezető műholdas televíziós szolgáltatója, amely hazánkban UPC Direct márkanéven szolgáltat, 2014 elején 25,6 százalékos piaci részesedéssel rendelkezett a hazai, vezeték nélküli TV-szolgáltatók között — áll a társaság közleményében. E szerint sikeres évet könyvelhet el a UPC Direct, mivel 3,95 százalékos előfizetői szám növekedést produkált az év folyamán, ami a legnagyobb arány a szolgáltatók között a TV-piacon. Ezzel 2014 decemberének végére az egyetlen olyan műholdas tévészolgáltató lett, aki ezen a piacon növelni tudta részesedését, elérve a 27 százalékot. A társaság 2015-ben új megrendeléskezelő-rendszer bevezetését tervezi, amely a cég várakozásai szerint az értékesítők és a fogyasztók szempontjából is előnyös lesz. Egyszerűbb, gyorsabb lesz az új megrendelések rögzítésének folyamata, és átláthatóbbá válik az ajánlati struktúra.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Egy vicc, amit a mobilszolgáltatók adatcsomagnak neveznek

pén febr 13 , 2015
Egy Ericsson ConsumerLab friss jelentése szerint a jövőben a fogyasztók további követelményeket fognak támasztani a többfelhasználós és kombinált előfizetői adatcsomagokkal szemben, elsősorban az elérhető szolgáltatások, funkciók terén. A tipikus (adat-hang-SMS) kombinált előfizetői adatcsomag felhasználói igény abban az értelemben is változik a jövőben, hogy egyre több lesz az adatra „éhező” okostelefon […]
internet