A Telenor Magyarország az új telefonadóból fakadó többletterhek egy részét – ahogy korábban jelezte -, áthárítja a felhasználókra. A társaság hangsúlyozza, hogy az új adó bevezetésével egy percnyi beszélgetés összköltségének már több mint felét az államnak fizetendő díjak, adók és járulékok teszik ki. Az árváltozás július 16-án lép életbe, és összességében a telefonadóból fakadó többletköltségeknek csak egy része lesz majd érezhető a Telenor ügyfelei számára. A vállalat a különböző fogyasztói csoportok telefonhasználati szokásainak figyelembevételével módosítja tarifacsomagjait és szolgáltatásait: a lakossági ügyfelek havidíjai nem változnak, míg a sok hívást bonyolító kis- és középvállalati ügyfelek hívásköltségei nem a használat alapján módosulnak. A változások minden tarifacsomagban érintik az SMS-eket, a mobilinternet díjszabás viszont a telefonadó bevezetése kapcsán nem változik.
T. Cím!
Karácsonykor vásároltam egy Samsung GALAXY CORE Plusz mobil telefont. A feltöltött közel 10 ezer forintból néhány telefonhivás után több ezer forint eltünt, ezért szüneteltettem a hivásokat, de ennek ellenére tovább fogyott a feltöltött összeg. Ezt követöen a fentieket jeleztem Önök felé, melyre a válasz az volt hogy én szerződésemben mobil internet van. Közöltem, hogy nem kértem mobil internetet és az a szerződésemben sincs benne. Felkerestem ahol vásároltam a készüléket és töröltettem a mobil internetet, de sajnos amig nem törölték, több ezer forintom elment anélkül, hogy használtam volna a mobil internetet.
Kérésem, hogy irják jóvá az igy keletkezett veszteségem.
Tisztelettel egy Önöknél nagyon régi ügyfelük.
Póta László Tel:20 396 4509